czwartek, 17 listopada 2011

VeryVery i Joanna Werc zapraszają na kurs szycia


5 komentarzy:

  1. znalazłam Was przez facebook Glamour ! jaka jest cena takiego kursu???? sama często ręcznie przerabiam ubrania i chętnie ułatwiłabym sobie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurs kosztuje 500 zł, zapewniamy wszytskie materiały.
    Zapraszamy serdecznie

    VV

    OdpowiedzUsuń
  3. błagam, zapewnijcie mnie że będzie kolejna edycja!!! jestem w trakcie przeprowadzki i nie uda mi się przybyć na kurs o którym zawsze marzyłam
    proooszę myślicie o styczniwym veryvery bardzobardzo potrzebnym mi kursie ?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewniamy, zapewniamy, dopiero się rozkręcamy. Jeśli tylko będą chętni, planujemy więcej kursów w przyszłym roku, niedługo zamieścimy grafik spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  5. JUPIII!!! chcę ten kurs pod choinkę Mikołaju! w takim razie czekam na newsy i zaproszenie na kolejną edycję kursu

    OdpowiedzUsuń